jobbigt värre!

har sovmorgon till halv 11 i dag!
så vaknar jag helv 8 för jag är kissnödig.. och kan jag somna om... NEJ!
skit.. men har sovit bra länge ändå.. för jag tvärslocknade i soffan mellan halv10 och 10 i gårkväll när jag och pappa kollade Bones! :P

I dag blir det iaf skolan.. ska springa upp till jonas och äta frulle med han först! :)
Tänkte tigga skjuts ochkså.. hatar bussar!!! tråkigt..

tråkigt de sista dagarna i skolan för den delen också.. film på svenskan.. film på engelskan och spel på matten! hhmm.. nödvändigt att sitta där och se uttråkad ut då :P
eller inte.. menmen jag känner mig så duktig så jag går dit ändå.. blir ju ledig i 5 dagar nu iaf!
men då blir det nog garage.. och skruva med jonas bubbla! :)
ska även försöka dra med jonas på bio i helgen! ;)
så blir det att åka och kolla kvällstävling på torsdag! :D


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback