jobb, jobb, jobb och lite mer jobb!

japp var helt slut när jag kom hem i går kväll! :o
blev äver erbjuden att jobba i dag och i morgon också.. men det är bara 10-14, så då tog jag de!
fick den tiden för det är oftast runt lunch alla kommer, så jag får in menyn och alla upplägg och grejer i skallen efter som jag ofta kommer få vara själv i köket på kvällen!
men det är helt okej! :)

efter jobbet i dag vet jag inte vad jag ska göra.. lust att åka och bada eller nå sånt.. men med vem?
så då blir det att åka direkt och greja med gotlandsbilarna ist!
det lär ju göras det också!
så vila får man göra nästa vecka.. när jag får åke till stugan i dalarna! :)

och det värsta med det är att pappa provar gotlandsbilen på onsdag!!!
vilket innebär att jag inte hinner prova den innan gotland.. och det blir spännande! ;)

nej nu lär jag dra mig! puss å kram!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback