jani..

orkar inte med datan i dag.. så sammanfattar mig kort!
Var skit trött när jag vaknade i morse så allt var bara fel!
och jonas fick ut för det.. förlåt älskling! :(

Men vi började iaf med att åka in till sjukan för jonas har fått lillbaks exemen.. men nu är det på häner, nacke och axel.. så han får inte vara i solan.. så fick han medicin och salva! och ska tillbaks på tisdag!

så efter det åkte vi till farmor och farfar.. så då höll jag och pappa på med bromsarna till gotlandsbilen först.. sen tvättade jag pappa och jonas bil! :) tänk att det var 2 st skapligt fina volvo under all skit! ;)
efter det började molnen komma så då packade vi ihop och drog hem!
nu väntas mat! köttfärsröra med tacochips! :D
NAMNAMNAMNAM!

Och hur kvällen slutar.. har jag ingen arning om!!
sova hos jonas i natt igen kanske?
vi får se!


tyckte iaf inte att nys pirates var så bra jämfört med de andra!
men helt klart se värd! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback