ååhh..

Vad duktig jag är!
när jag får sova länge vaknar jag tidigt och när jag inte får sova.. då vill jag bara sova MER!
i dag barjar jag 11.20 ...men... då vaknar jag 7.45!
jippy!!

slapp dag i dag iaf.. ska spela kubb på bagerilektionen. sen ska vi kolla film på svenskan..
efter det ska jag klippa Becca! :)
får se hur det blir..


Så i går var jag, syster och farmor på köpis.
då införskaffade jag:
 ljusgult linne från cubus. 59:-
 bieg-bruna pösiga byxor från H&M 199:-
 och denna jeans "jacka"? från Gina, 49:- på rea.

Kommentarer
Enander - Med Kärlek till Folkrace

Haha gjorde likadant, skillnaden va att jag började 12.30 och vakna kl 6 och inte kunde somna om, då blir man sur xD



Blogg: http://enaander.blogg.se/
2011-06-07 @ 23:02:56




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback