Wierd drömm!!

som hos jonas i natt.. och han skulle upp och jobba!
så efter han hade åkt ca 20 min.. vaknar jag alldeles kallsvettig och panikslagen..

drömde att vi var hos farmor och farfar det var jag, pappa, farmor och farfar där!
så hade pappa köpt en svart raggarbil.. skitfin. men vet inte vad det var!
men iallafall kom en grön audi förbi och tog fart och sladdade in i pappas raggarbil så raggarbilen flög över farfar bil och över rabbatern ut på åkern.. så började han skjuta.. men ingen skadad så drog han i väg!
Jag ringde 112, men där fick jag ingen hjälp så hon kopplade mig vidare till polisstatioen i gävle..
så jag berättade vad som hänt. men deras svar var.- Tyvärr men vi han inte hjälpa er!

Efter ca halvtimme gick vi ut igen och skulle dra upp pappas bil. men då hörde jag att en bil kom med fart ner för backen igen.. jag gick och kollade och det var samma igen!
Men barad det att då hade den en blå volvo 945a på släp!

sen vaknade jag!
haha.. den kändes så jävla verklig.. men wtf!
Jävla muppdröm!! xD


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback