TIPS!

har haft ett dilemma med min folkracestol.. -.-
dom har klagat på att det är hål i den så stålrören är framme på sidan..
men det är ju klart det blir utslitet, man drar sig ju med stolen när man kliver i och ur!

men!! efter jag hamnade på sjukhus och klöpp sönder min overall, så har den legat på hyllan..
och tur var väll de.. för man kan laga stolen med de! har i dag suttit och sytt sittdynan på mig stol!
och ska greja klart resten i morgon!
dom tjatar ju om att det ska vara flammsäkert.. och det är ju overallen!
och vi tog reda på det och det var helt ok!!

Så spara era gammla overaller! dom kan komma till använing :D


lägger ut slutresultat i morgon när jag är färdig!
men passa fingrarna vet inte hur många gånger jag stuckit mig! xD

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback