tillbaks i valbo!

jaha.. då var man på fastland igen då! :D
skönt att vara borta ett tag men dt är nog fan skönast att komma hem! :D
tihi :)

men folkrace körningen är jag skit stolt över mig själv!! hade nog varit i final också om inte drivaxeln hade gått av i en av starterna så det heatet så kom jag ingenstans.. men annars har jag höngt på bra för det mesta fjärde platser.. men är toknöjd med min tredjeplats.. hade kunnar varit tvåa in i mål då för en seeg jäkla BMW låg framför och bromsade! -.-
hade lust att trycka av han men hälldre poäng en svartflagg!
hade chansen att komma om  för han kom ut lite långt.. men var snorhalt så det bara spann så kom inte förbi han!
liksom barnan är kalksten och det hade spöregnat!! snacka om tvålkopps rally!
Menmen.. tre JÄVLA poäng från final!!
Men sant som dom säger.. nära skjuter ingen hare!! ;)
men jag är nöjd iaf!

och pappa blev på hugget igen med vw.. jävlar vad han körde bra! han var nog chockad själv! :D
nästan bara andra och tredjeplatser.. men så fick han pungtering och skit så ingen final för han heller!

och jonas sköt tre hål i motorblocket.. så det blev slut!! men fyra heatsegrar av sex.. det är riktigt bra för första gången i vw! :)
dom andra heaten har han inte kommit till start för gasvaiern och massa sånt skit gick av!
så blev han totat utprejad i ett!
så blev han av med den och det var ju tur i oturen!!

iaf skickar jag ut en bildbomb från gotland i morgon!
jack står för en liten räzer bild så länge!



jävla sköning!! :D
nej nu ska jag kolla film med min älskade pojkvänn!
godnatt med er!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback