sluta tjata..

okej.. nu är det en galet less tjej!!!
sluta tjata på mig att jag ska sluta åka vw och prova nå lättare framhjulsdrivet ist!
jävla vectrer och saabar är SKIT!!
Absolut inget för mig.. det kanske finns folks som kör det och trivs i det.. och jag menar inte att dömma någon.. men låt mig vara!
Jag älskar vw!! det är det jag vill köra! vill ha lite utmaning.. visst det har inte gått bra för mig.. men VTF!!
när jag väl lär mig.. RIKTIGT.. så ska ni få åka av bara FAN!

Har börjat kört SKITBRA nu.. och på gotland var jag TRE jävla poäng i från final!!
det duger för mig.. jag hängde på dom!! hade jag inte haft problem med starterna så hade det nog legat en final på listan!
men folk tjatar och tjatar!!
Jag har prövat både vectra och saab.. det är ju ingen utmaning :o
gasa och sväng! och vectrerna är så lättstyrd så man kan köra med två brutnan armar..
tyckte inte det var nå roligt!!

För mig så ska folkrace vara kul!! viss är det kul när det går bra också..
man vafan... jag är en tjej som gillar utmaningar och gillar att ha kul!
och utmaningar är KUL!!
Låt mig vara den tjejen!

SÅ SLUTA TJATA!!

Kommentarer
Sanna

Helt rätt bruden !

Jag vet precis hur det är, folk tjatar som fan på mig med.. Och jag har testat både opel och saab och det är så sjukt tråkigt att köra ! Vw är sjukt svårt att köra, men när man väl lärt sig köra vw kan man köra vilken jävla bil som helst sen, Och hur svårt den än är så är det så förbannat kul ! :)



Blogg: http://wohlmarssson.blogg.se/
2011-07-30 @ 22:23:28
Enander

Det är bra, stå på dej!!



Dock är jag saabåkare men va fan, folk tjötar på mej att jag ska åka volvo istället och att det är mkt roligare men jag trivs med framhjulsdrift så varför ska jag göra som andra säger?! Tyvärr finns det alltid idioter som har åsikter om allt men skit i dom bara!! :)



Blogg: http://enaander.blogg.se/
2011-07-31 @ 16:03:18




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback