ööhh... TUUUUT!

Ja ni i går satt jag och jossan i  tornst på frammatningen.. och det var ju spännande med den där förbannade tutan som vi tutar ut med när varje heat ska ut!
det ekar i mitt huvud än i dag.. och då håller jag med andré, det är nog tomt där inne! ;)

fick ju även vara kranskulla, vilket innebär att ge ut pokalerna, och krama en massa svettiga åkare!
Väldigt mysigt, men duschen var verkligen efterlängtad när jag kom hem!!!

efter det åkte jag marta och jonas på max å käkade!
och sen släppte vi av marta, sen hem till jonas och sov där..
vi somnade i soffan och där låg vi kvar! mys! <3

ja det var väll typ min lördag! ;)
Och i dag vet jag inte vart det bär i väg!
 men vaknade iallafall halv 11 så har äntligen fått sova ut! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback