hemkommen från älvdalen!

jupp.. men blev inge bloggning när jag var där för får det inte att funka från nya telefonen :o
mysko.. men aja, på G igen nu! :)
haft det jätte trevligt med bad varje dag och god mat.. ca 20 grader i vattnet hela dagarna! :)
så när det har regnat så har det gjort det pånätterna.. så blev aldrig drabbad av det!
och en natt åskade det och blixtrade det som satan!
menmen..

var i bergen och åkte med morfar också.. fick se älg, massa fåglar ,typ örn ch falk och lite sånt.. såg även en björn som badade! :D

efter jag klippte mig lovade jag ju bild på de..
så här kommer den!
bättre sent än alldrig! ;D



och ring i näsan igen eftersom jag inte är i kök nu på ett tag! LOVE IT! <3

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback