bye bye gävle!

japp i morgon bär det av till älvdalen- Loka!! :D

så efter en lååång jobbdag då man räknat minuter så får jag ämtligen komma hem och packa!
och efter det blir det att kolla knight rider med pappa och jonas!
som jag inte får träffa på en vecka! :(
kommer dö utan min jonas.. är som nykär på nytt!

men ska även bli skönt att få komma hemmifrån ett tag!
och håller tummarna att alla gotlandsbilar är färdig och startklar när jag kommer tillbaks! :)

gör säkert nå inlägg från telefonen under tiden jag är borta nu.. men blir nog inga långa.. men kommer säkert ut nå muppbilder hur härligt vi har det om det är sol! :)
kan lägga ut tåkiga bilder om det är degn också om ni vill de! ;)

äähh.. nu lär jag packa klart.. ha de bra så länge! :D

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback