bildbomb från gotland!! :D

ON OUR WAY!





Jack var tvunget att ta kisspaus,
E4an går neranfor kullen!





GOTLAND!





första dagen ramlade lillebror på trailen och slog upp ögonbrynet! då blev det doktorn!
stackarn! <3



Pappa med min finbil!



Jag och pappa med min finbil!



jack i jonas bil!



pappa körde sönder mi bil.. likadant TVÅ gånger! ;)



Jag jagar och försöker komma om den där förbannade jävla BMW:n!!



JAG!



Sen tyckte jack att det var hans tur!




saab asen fick hålla sig bakom! :D



lägger nog ut lite ditt som datt med bilder från tävlingen sen!
men nu får det räcka lite bilder från pippiland bara! :)


PIPPILAND!




jag jack och jonas åker stockar!



Jag blev bara lite blöt!!! ;)



Paddlade..



och badade!



min pirat! :D





Bjuder på en bild på mig och syster också..
när vi skulle in till visby! :)


eller två ;)



mer bilder kommer nog lite då och då! :)
orkar inte lägga upp mer nu...
puss å kram!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback