YEEY! :)

Efter 4 dagar i bollnäs, söräng.. så har man hunnit greja en hel del med bubblan! :)
Bara fotstegen som ska bort och ta bort lite i motor utrymmet så är det bara börja på att rost laga och sätta i bur.. tihi längtar! fast det får vänta tills jag har skramlat ihop pengar till de! :)

Bjussar på lite bilder!
 efter mycket om och men, så fick man ur allt!

efter mycket slit och klipp fick man bort kablarna också!
och då det värsta med vw iaf bubblan är ju då, isoleringen och de.. har inte fått bort allt än.. och det är inte lätt direkt.. usha.. men blir bra när allt är borta! :D

LÄNGTAR SÅ JAG KAN DÖÖ!
Synd att den står i bollnäs.. annars hade jag nog bott i garaget och grejat med den! ;)


Kommentarer
Jacob

Ta bort isoleringen med gasolbrännaren ;)



2011-01-03 @ 12:00:26
pillson

nej du.. börja brinna när jag gorde det sist! :d



Blogg: http://pillson.blogg.se/
2011-01-04 @ 16:33:37




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback