skola..

är segt när man inte sovit bra! :/

Iallafall.. så har vissa i klassen redovisning.. så då får vi andra leta fakta om antiken!
För nu håller vi på med litteraturantiken.. och det är TRÅKIGT! :p
Längtar till lunch redan.. inte för vi brukar få så ultra god mat.. men har man inte ätit frukost så..
Efter skolan bär det av emot moster på behandling.. och nu ska hon börja massera händer.. nacke och huve också sen fortsätter det även med fot massage! :D
Sen så ska Jossan med mig hem! MYS! :)
Spela BUZZ och kolla film.. och mycke poppcorn!

längtar som en took tills i morgon då bär det förmodligen av till bollnäs med min älskling! :)
Och skruva på min andra älskling! ;)

sen längtar jag inte riktigt lika mycket till den 31/1 :(
Dår bär det av emot emot sjukhuset istället! och ska SKÄRA bort födelsemärken.. ska få bedövnings spruta vid varje!
spruträdd. och svimmar om jag ser en skallpell på TV!
USHA! Men pappa ska vara med och hålla mig i handen iallafall!
 Buss&kran.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback