kossa muuu!

bra rubrik där igen.. inte så bra fantasi ;)

Det var en bra första dag i skolan tycker jag faktist! :)
Började att göra ost som vi ska fortsätta med i morgon.. så har vi gjort egen "frityrdeg" (heter det så?) iallafall så har vi friterat annanas.. och vissa grupper gjorde även kyckling!
annanasen blev TOKGOD.. gottis grisen själv!
Och när vi skulle städa fick då hanna spruta med slangen.. det gick ju så BRA! gick mitt framför henne så knäpper hon igång vattnet! SÅ GULLIT AV DIG HÖGLUNDMASTER! :)

Efter skolan drog jag och jossan till DOLLAR :)
köpte godis till mig själv.. och dricka till oss båda.. för vi ska sitta och tråka ut varandra på torsdag! :D
HAHA..

Har även kollat lite film med syster och hennes kompis..
"never back down" tror jag en av dom hette..
sen blev det "streetdance 3d" Den var RUSKIGT bra!



får se om tar sig upp tidigare än vad jag behöver i morgon.. ska ta en LÅÅNG dusch och sen äta jätte frukost med pöjken min! :)

Så bäst att hoppa i säng snart!
Godnatt.. Buss och kran!

Bjuder på en värsta snygging bild också!
Saknar sommar!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback