kalla norrland!

är ju nudå i Söräng! Kallt så jag kan dö... och självklart för att jag är med så har ju värmen i huset börjat krångla igen.. är varmare uti garaget! Plus att jag inte mår så bra :(
Så sitter inne nu.. fick inte så mycket gjort på förmiddagen kunde inte konsentrera mig på nå vad jag gjorde.. fick ont i huvudet och kände mig helt ledlös.. en rejäl förkylning på G kanske? :/
Får se om man orkar pallra sig ut i garaget igen om en timme eller 2.. eller så bäddar jag ner mig i sängen igen och kollar på film.. har kollat på komisarie späck tidigare.. finns det nå sjukare film? :o
Fick mig att skratta lite iallafall känt mig så deppig och ledsen hela dan.. vet inte vad det är för fel :/
Så mycket runt omkring som händer nu så!..

Skulle ju varit med och kört 9timmars i dag också föresten.. men blev ju inge av med det efter som vi inte har nå garage.. plus att vi fick bara ihop folk som ville köra och inte sitta bervid!
menmen.. hade nog bara varit kallt och jävligt ändå ;)
Ändå ställer pappa upp för klubben och är flaggvakt.. och jag flyr fältet!
HAHA.. så snäll jag är!

Buss&kran!


Kommentarer
Jossan

Du äger pluppis, jag finns alltid! 8D ♥



Blogg: http://joffepoff.blogspot.com/
2011-01-15 @ 21:25:15




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback