helt slut..

När vi var och grillade så fick jonas nå anfall och började gå och knuffa omkull mig.. och var nästan aldrig berädd så man flög ju som en lovikavante! :o
haha.. sen när vi grillade så rammlade jag med korven i munnen så vände han på sig så låg har på rygg helt shockad med korven rätt upp i luften! ;)
Gobiten!

Bjuder på en bild på jonas med jack i bakgrunden som leker Pajas!

mina pojkar de! <3

Sen när vi kom hem blev det ju även fika!
sen fick jag för mig att riva ut ALLA mina kläder ur klädkammaren!
det är inte lite kläder heller!!
bara det att jag har lika som många säkert har.. typ halva garderoben bara ligger.. andväder kläderna när dom är ny.. och sen ligger dom bara!
Sen har jag en förmåga att spara allt, för man kan ju faktiskt anväda vissa kläder för vissa tilfällen som sldrig händer! ;)
HAHA..
Iallafall så är jag helt slut så blir förmodligen att lägga sig snart.. så börjar man halv 10 i morgon så får iallafall en timmes sovmorgon! :)
Nej godnatt med er!


Buss och kran! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback