har ingen ork..

.. inte till nå.. känner mig så borta.. Känner mig på nå konstigt sätt ensam?
Men ändå har jag världens bästa pojkvän och pappa.. och har as bra och söta vänner!
Jag vet inte.. känner mig så deppig och ledsen av all snö.. den är ändast TRÅKIGT!
Och den här vintern har (om man tänker efter) varit hemsk! allt som man hoppas inte skulle hända har i princip hänt.. har inte och tänker inte skriva om det för vissa grejer är för personlig och lägga ut.. måste bara få skriva av mig lite nu..
Saknar sommar.. och det ända jag skulle vilja göra just nu.. FOLKRACE!
Saknar det enormt..


skulle kunna sätta min i polkan och bara köra, köra och köra..
 det är så skönt, att få bara rensa bort allt ur skallen och koncentrera sig på bilen! <3


finns en sak till jag blir glad av.. och det är bra tur dom finns!
Hjalle och heavy.. tok sköna grabbar!





Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback