dutti!

Sitter nu och iallafall FÖRSÖKER plåga mig igenom engelska boken som jag fattar NOLL av!
Avskyr engelska... BLÄ!
Iallafall så mår jag en arning bättre i dag men skulle kanske behöva prata med nångon..
men samtidigt vill jag inte sitta och pracka på någon mina problem!
Men jag pratade mycket men jonas i går..  kändes apskönt efter! :)
Så sitter ju nu alltså och försöker plugga på engelska och laddar upp inför skola morgon!
Nackdelen är att vi ska åka skidor i morgon på Idrotten! Jag kan inte ens stå på ett par skidor!
Men snowbord kan jag åka! :o
hihi.. Men alla andra kommer nog få sig ett gott skratt! ;)

Nej snart ger jag upp med engelskan och spelar cars eller kolla på the loveguru!
Buss och kran!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback