dumma..

För det första så sa ju pappa att isracingen var på tisdagen.. när vi  kom dit. så var ingen där, för självklart var det ju på onsdagen!
Sen på onsdagen så var jag och pappa grindvakter.. DÖ kallt! Men hade med en gasol värmare som vi ställde i båset där dom tar betalt så gick in där och värmde oss och drack glögg..
Men på torsdag morgon var man helt mör i kroppen och frös fortfarande! :o
Sen MÅSTE jag berrätta om en gubbe som gör Isracing för SMK gävle!

Ialla fall det andra pappa gjorde då.. det var att han skulle flytta fram räkningen 2 dagar på internät.. bara det att dom hade förstått honom som dom skulle stänga av vårat internät!!
Så därför jag inte bloggat nu.. inte varit någon bra vecka för pappa tror jag ;)
haha..

Men skriver mer sen!
Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback