Buhu!

Nya shemat tar kol på mig! :(
ont i huve och as trött! men men.. är väll bara en vana att komma in i antar jag!
Nu väntas iallafall sängen..som jag först ska bädda ren.. för lyckades tappa mackorna med "påläggssidan" neråt..
jag är så grymt duktig!
Är iallafall på bättre humör än förra veckan! Bara det att älsklingen min jobbar natt.. så hinner inte träffa honom nå efter som jag slutar så sent varje dag! :(

Har även beslutsångest om jag ska följa med jonas till bollnäs i helgen.. eller om jag ska vara hemma och bara ta det lugnt!? Men har ju 3-4 dagar att grubbla på det å ;)

Och från det ena till det andra blev jag så lycklig i dag.. för nu börja fin polkafolkan tina fram ute på åkern hos farmor och farfar! :D yippy! <3

Bjuder på en riktig snygging bild i dag också..
Jag och bror på väg till järvsö!


HAHA.. måste bara berätta om när Jennie hämtade jack på dagis i dag..
Då Jennie säger- Men jack nu får du skynda dig på med kläderna om vi ska hinna hem till farmor och farfar..
Och jack springer till dagis fröken och slänger upp händerna i luften och skriker - JIPPY! åka farmor och farfar, äta GODIS!
hahahaha..

Nej nu väntar sängen.. god natt med er! :)
Buss&kran

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback