bollnäs! :)

YESYES.. nu inväntas sista lektionen.. ska ändast planera vad vi ska göra under läsåret och prata.. så behöver inte anstränga sig så mycket! ;D
efter det så packar jag och jonas in oss i bilen och drar upp till bollnäs! :)
Riktigt skönt att få komme bort ett tag!
Även Marta liftar med oss hem å! trevligt trevligt! :)

Pratade även med moster i går om att skära bort mina födelsemärken.. för hennes man har gjort det.. han hade sagt att jag inte skulle oroa mig för man känner inget.. men det är inte det jag är rädd för.. mer rädd för att ens se skapellen! :p
HAHA.. man känner sig lite halv fåning.. men jag är GRYMT kännslig! :o

Buss och kran

Kommentarer
Jacob

vad sägs som att blunda? eller använda ögonbindel?



2011-01-15 @ 00:25:59
pillson

haha.. hjälper nog inte:p

frågade om dom kunde söva mig men hon tyckte det skulle vara onödigt! ;)



Blogg: http://pillson.blogg.se/
2011-01-15 @ 16:04:31




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback