2 riktigt bra dagar!

I går vaknade jag HALV ETT!
Så efter de gick man upp och satte sig framför tvn med syster och spelade tvspel! :)
Sen så kvällen så började jag å syster att fixa oss inför fika och bio med jonas! :)
Det blev den nya narnia..( ioförtjej så visar dom inte gamla filmer på bio, så kanske låter bättre med senaste .. haha)
Det blev i 3D dessutom så man fick ju sånadär grymt porriga glasögon!


GRYMT! ;D


Och i dag vaknade man upp vid jonas sida! Det bästa jag vet! <3
Så grejade vi frukost och sen gick vi hem till pappa, då jack var hemma nu också! :D
Så vi grejade i ordning chiliconcarne, så kom även farmor och farfar mitt upp i allt!
Så var fullt hus.. förutom syster som åkte med jennie till stugan i sandarne i morse!
Så vi kastade i oss käk.. sen satt vi och tog det lugnt ett tag.. så när farmor och farfar åkte hem satt vi jack i pulkan och gick till tempo.. sen stannade vi ute och skuttade i snöhögarna!
Och jag hade LEGINS! Belv kallt efter några snöhögar där! ;)
Men vad gör man inte för bror?
HAHA.. jag och jack lyckades få ner jonas i en snöhög också så pulade vi han med snö.. men då vände han upp och ner på mig och stoppa ner huve i snön.. KALLT!
hihi.. nu sitter vi och kollar på Cars! :D
Sen när jack har somnat så blir det tv spels kväll med pappa och jonas! MYSIGT VÄRRE! :D

Buss och kran!

Kommentarer
Jossan

Saknar dig skitunge! :* ♥



Blogg: http://joffepoff.blogspot.com
2011-01-06 @ 19:43:44
pillson

saknar dig åå gobit! <3



2011-01-06 @ 21:34:13




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback