yeey..


fick även in nya sängen i går.. skönt med 120säng.. jag mena om man har lega 2 st i en 90 säng, lite titt som tätt i 2 ÅR! Så BÅDE jag och jonas kunde sova i natt! så jääkla skönt! :D
lite mörk bild menmen.. ;)

Sen så fickl mickis för sig att hon skulla ha milkshake.. så jag och jonas satter oss i bilen och köpte grejer till de.. det blev typ en blandning mellan mikshake och smoothi ;) men took gott iaf! :D
NAM NAM! :D
så efter massa stök och få ut en säng in med en annan och byta rum på en tredje så blev det en bra kväll! :D


Gick även till jack i går.. han hade gått och satt sig i soffan och gett sin mamma han fiska spel.. så sa han.
-grattis mamma!
så gick det ett tag.. då han säger.
-mamma ska inte jag få nå grattis?
För å hade han bestämt sig att han skulle ha ett paket.. så gick till honom med hens allahjärtans dag paket han skule få av mig.. en lek och lär bok med cars! ;)

Sen så skulle vi måla.. då togan svart fär och gjorde fetaste sträcket på min och sa -men OJ då!
SNORUNGE! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback