trött tjej!

Yepp..sov hon jonas i natt.. och hans veckarklocka ringde 6.. och det tog typ 10 min för han att stänga av skiten! :o
så jag somnade om typ i en timme.. men runt sju var jg klarvaken.. och nu skit trött och kan så klart inte somna om!
Men snäll som man är så ska jag göra mat paj åt han nu som han kan äte när han slutar..
och jag ska hem.. men vad ska man göra dådå.. kanske hälsa på mamma en snabbis?

btw.. kollade på vakna med the voice.. så visade dom bilder på en kille som opererade in en kamera i bakhuvudet! skit äckligt! :o

Så pratade jag med pyret i går.. och behöver inte vara med på hockeymatchen i år.. så hinner jag träna skridskor lite mer till nästa år! :o
haha.. för jag är verklige kass!! :o

Känns som det börjar bli dåligt med inlägg.. men jag har lixom tappat intresse för internät..
Och sitter jag vid datron så spelar jag oftast..
Men ger mig själv en smäll på käften och ska skärpa tillmig! :D
Buss&kran

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback