SUR som satan!

i går tog man ledigt för att hinna till hälsocentralen.. kommer dit.. hon är 20 min sen!
går in hon kollade på födelsemärkena och bad en annan doktor också titta!
Så säger hon ja.. jag vill inte skära i ansiktet jag ee, så jag skickar en remiss till citychirurgerna så får du åka dit.. du kommer få en kallelse från dom det tar väll kanske 2 veckor!
Och jag sa i telefon att jag har en i ansiktet!!! varför inte skicka mig dit direkt!?
Så ingen blev borttagen och jag får gå och vänta ännulängre! yippy!! eller inte :(

Iallafall, så är det en seegis morgon.. för i går fick jag för mig att möblera om i rummet.. så klippte jag mickis kompis i mellan.. och förtsatte med rummet.. tror jag blev klar runt tolv-halv ett nån gång!
haha.. så typist mig! :P

Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback