snart bussen till skolan!

det är en av dom mysko dagarna i dag, när jag är så där ovanligt pigg :o
och det är väll en skaplig skol dag också.. har  data kunskap. bageri, där vi ska göra klart semlorna och kolla film. sen svenska så slutar vi runt 3 tiden!

Nu sitter jag och skrattar lite halvt för det pappa sa i går kväll..
pappa-Jag förstår mig inte på såna där som sitter och säger att vissa bilder dom är taggad i, att man ska ta bort dom för dom tycker att dom själv är ful!
jag- vadådå?
pappa- För det är ju för f*n så dom ser ut!

haha.. håller helt och hållet med om de! så pappa fick till en såndär klockren träff igen! ;)

Iallafall när jag var hos pyret i går fick jag med en hårinpackning..
fattar inte tror hon försöker få mig beroende av produkterna! dom luktar så j'vla gott!!
Jonas har legat och sniffat i mitt hår HELA natten! :o
Och produkterna är skit bar som jag har/har fått.. är total kär i dom!
Efter 15 min i hårinpackningen i går blev mitt hår silkes lent!

Artègo.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback