pluggar för fullt...

Sitter och skriver uppsats/inlämning om Hades och hans bröder.. I väntan på mat, pappa grejar med i köket :)
Men det gick suuper på sjukan.. :)
Känndes inte så mycket efter bedövningen iallafall! Han sa att han skulle klämma lite.. så frågade han om det gjorde ont.. jag ba, nej?
Han- bra, nu har jag skärt bort den.. dåligt paff jag blev :P

Men han tog inte den i ansiktet.. ska ta bort den när jag fyllt 20.. för om vi gör det nu och jag växer eller nå kan jag få jätte fula ärr.. (inte för att jag tror att jag växer mer som varit 1,59 sen 8:an!)

Och efter fick jag se dom!! Snusk.. tror det var upp och vände i magsäcken.. BLÄ!
Så satt dom på ett dramatiskt stort plåster för ett så litet sår! :o
Täcker typ en tredjedel om inte halva halsen! ;)
Så får jag inte glömma att stygnen ska bort om 10 dagar.. hur jag nu ska komma ihåg de :o
hahaha..

Hade lite tråkigt här ett tag så lekte lite och redigerade bilder :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback