morgon!

I dag är jag ovanligt glad å pigg! :o
Likadant i går.. iallafall tills jag såg snöstormen! :p

när jag vaknade var pappa borta.. men efter 10 minuter klickade de.. han skulle åka och köra klart ett jobb idag! ;)
när han kommer hem ska vi till ann-sofie.. och efter det tar jag bussen till jossan.. eller om man flörtar till sig skjuts av pappa ;)

Och jag är körsugen så jag kan döö! sadface!
men om ca 3 månader blir det väll ad-center festivalenmed polkagrisen!
(Som nu är översnöad på åkern ännuengång!)
Men då ska jag samla ihop så jag får en bra hög skydds anbud! :o
För den vill jag ha kvar!

Så skulle det ju inte sitta heltfel om bubblan kunde bli klar snart.. men måste ha bur och motor :o
Och det finns ändast dammråttor i min plånbok! :(
har iallafall börjat rostlaga den! :D
sen att mina svetsar ser ut som fågrl skitar gör inget xD
haha....
bjuder även på en bild på mig å gammla 1600..
det var nog den startsnabbaste bilen jag suttit bakom ratten på!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback