men yee.. härlig morgon..

vaknar.. är skit glad!
En grinig syster vilket innebär att jag blir grinig..
hon gnäller och käftar.. sen när jag käftar tillbaks och hon märker att jag har rätt..
ja men då börjar ungen att grina och smälla i dörrar.. så säger hon att jag är omogen.. gud vad jag tar åt mig!! eller inte! :o
blir  så less på de här...
gud vad man blir glad... man blir bara så stolt att ha en syster full med tonårshormoner...
säger inte att jag var bättre men ... hjälp! :o

brukar hjälpa henne med matten när hon får svårt för de.. för hon fattar inte när läraren förklarar.. och hinner jag inte hjälpa henne för jag har egen läxa så får jag skit för de.. för då hjälper jag henne aldrig..
Och nu när jag får skit före tänker jag inte hjälpa henne alls..

Bajs.. men var tvungen att skriva av mig.. i bland får bloggen vara min ilskna dagbok!
Welcome to my world!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback