jag som skulle greja svensla uppgiften?..

jo det var ju det som var tänkt för kvällen.. men så blev det inte :p
Hittar nämligen inte filmen xD
så i stället har jag tvättat och plockat lite..
sen gick jag och pappa upp till grannen sanna.. fick sms om att sonen hennes tjatade att vi också skulle vara med och kvällsfika med nybakta scones!
Och det tackar man självklart inte nej till! ;)

haha.. nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och lyssna lite på musik och spela simpsons! :)
det är kuung! :)
Buuhuu.. lär lägga mig i tid också efter som man har en sån underbart skööön dag i morgon..
Oush och blä!

bjuder även på en bil på mig själv i dag.. I protest för att sommaren inte är här än..
BLEK! öööh..yes...

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback