jag blir galen..

på allt som händer runt om kring för tillfället! :o
Lite för mycket känns det som.. allt lixom kommer på samma gång!
känns som alla sprätter om olyckliga bomer i ansiktet.. så känns som jag bara kommer ihåg hälften av vad folk säger i bland!

Så var pappa på väg att få mig gråta i dag när jag kom hem!
Vi började prata om gotland och massa andra tävlinger.. jag sa att jag kanske skulle köra x-cuppen i år istället.. så får han köra sin bubbla..
Så sa han att han inte ville ha det så utan att han ville att jag skulle köra fast endå att han ville ha en helbil också..
Så sa han efter ett tag.. jag kör nog ad-center festivalen i år sen blir det gotland.. sen lägger jag ner.. då är det din tur pillan..
Då kände jag att det börja trycka bakom ögonen på mig..
Om inte min pappa sitter bakom ratten på en folkrace bil nå mer så känns det nu som att pappa inte kommer vara den samma...
It´s hurts to see hes disease take over! :'(<3


Iallafall nu innan tårarna faller så byter jag ämne..
I skolan fick vi lära oss att göra kanelbullsknutar/veteknutar eller nå sånt! :P
Och efter skolan gick jag ner på stan med jossan, efter ett tag kom marta och ett tag efter det gick jossan! :p
haha..
Köpte allahajärtans dag present till jonas! :D
Belönade äver mig själv med ett par skor från utförsäljningen.. för 100kr!!!
Och dom var LÄTT värld den hundringen! :)

Nu ska jag städa upp lite på rummet sen bädda ner mig under täcket tror jag..
Snorar, ont i halsen och huvevärk!
jag bara ÄLSKAR vinter... ELLER så var det INTE så!

Buss och kran mer er!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback