ja ni..

Blev ingen träning i går.. var för kallt..
Däremot var det skridskor i dag på idrotten.. och det var då jag konstaterade att har man inte stått på skridskor på 1,5 år så är man ingen hejare på de där.. haha.. men får träna som tusan så kommer det nog snart.. ;)
haha... BOKSTAVLIGEN.. pillan på hal is! :)
Men får spänna fast en kudde på röva och en på magen så är det bara åka xD

Har iallafall ätit nu.. de blev kyckling klubba och pommes.. :)
och det var inte små klubbor.. jag ljuger inte nu.. men don var lika lång som talriken.. men gott var det! :)

Och jonas drog till bollnäs i morse! han kom iallafall och sov med mig inatt.. har bara träffat honom 2 ggr den här veckan och det har bara varit nån timme.. så får jag inte träffa hans fören söndag.. och det suger!
saknar han redan! :(

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback