I´m a happyface, today!

nu vet jag inte ens om min rubrik är rättstavad! SÅ dålig är jag faktist på engelska! :P
Efter skolan skulle jag få hjälp av marta och plugga till engelskaprovet vi ska ha i morgon.. vilket jag inte ser fram emot..
Men i allafall är jag aspigg i dag..
Börjar igentligen halv 11 men jag ska till UMO så behöver inte vara i stan förän 11! :)
Så ställde veckarklockan på 09.10 Och jag vaknade av mig själv 9 över 9 ;)
Och nu har man tagit en snabbdusch.. och ska äta frukost!
Så slipper jag svenskan i dag! Kan knappt kolla på våran sv lärare för du börjar jag nästan asgarva..
För jag hade en sååån fiiin dröm om honom för någån vecka sen!! xD

Enda negativa i dag är engelska och att mit tattuering kliar så jag kan dö!! :P
Sen kommer det mest posetiva på hela dan! ska sova hos älskling.. så ska vi mysa och kolla film, och äta kinamat!! :)
naaaaaam!

Ha en bra dag!
Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback