Härligt med lördag!

Först vaknade jag HALV 8!!!
Men somnade om.. sen runt 9 var det nått mongo som väckte mig.. genom att ringa som även ringde FEL!
Sen vaknade jag runt halv 11 igen :)
Skönt.. och även att man får sova huur länge man vill i en vecka.. inte helt fel.. känns som det behövs :)

Åkte till farmor och farfar och blev bjuden på mat runt ett..
Sen åkte vi till jennie och jeck.. å släppte av mickis.
Målade äver lite med fingerfärg innan vi åkte.. mina händer luktar inte direkt gott efter de kan jag säga! :o

I kväll blir det lördags mys med pappa!
Antingen tv-spels kväll eller nightrider maraton! :D


Nu hoppas jag VERKLIGEN att det inte kommer mer snö.. för nu är jag full i förväntan igen..
Sår att bilarna kommer fram mer och mer på gården hos farmor och farfar! :D
Så kommer det mer snö börjar helt ärligt grina! :o
Men ryckten säger iallafall att det blir plusgrader nu till veckan? :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback