Får nå fel!

Hade skrivit en bra bit på ett inlägg..så stängs datorn av! :o
Så försöker väll skriva om då!
men idag fick jag skjuts till skolan! :)
så hade vi livsmadelskunskap.. där vi pratade om drycker.. då kom det upp mycket med alkohol ;)
Sen hade vi bageri.. där vi gjorde bullkransar och längder.. :)
Sen vare sista liktionen.. och kanske den tråkigaste! arbetsmiljö... jossan tyckte det var så tråkigt att hon satt och ritade på mina boobs! :P
pappa kollade lita konstigt på mig när jag kom hem :P
hahaha..

har även nyss ringt till hon som har madam på köpis... där jag ska ha apu/praktik ;)
och resten av kvällen består väll av äta, kolla på film eller nå..
men för tilfället ska jag strypa min syster och våldta stina ;)
haha.. vad snäll jag är.. men jonas är ju intehär.. han jobbar kväll ;)
gud vad jag är dum! xD

buss och kran

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback