kudden kvar i ansiktet!



i dag går jag med kudden kvar i ansiktet!!
hade ju fältstudie i går.. superkul! :)
så pyret var på nattbio och han sova en timmen innan jag kom så jag fick börja med att tvätta och fixa hennes hår ;)
så fick jag tvätta massa kunder och greja lite! :)
själv blev jag redhed!! ;D
inte knallrött!!!!
tihi..



iaf så sitter jag nu och äter värstingfrukost nu.. tomtegröt, macka och oboy! NAMNAM :D
sen ska jag knata till skolan! har även omprov i matte på tiondelar och hundra delar & bråk.. för jag hade ETT FEL på var av dom!!!! men yee! :(
menmen.. så jag och ollebot blir kvar i skolan tills fem (sluter halv 4) för då börjar omprovstimmen..
så under tiden ska vi nog till frasses och tjocka! :D

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback