hell yeeh! :)

köpte ny tele fon i går.. blev en samsung galaxy s plus :)
är super nöjd!!! och kanske både sist å minst så har jag skaffat worldfeud (eller hur det stavas) ;)
haha.. heter pillson94

friade lite juaftron med mammas sida av släckten igår också!! :)
fick em massa pengar och pressentkort hos en tjej som gör ansiktsbehandling!
ska bli så GALET skönt!!! :D:D:D

iaf så sitter jag här nu.. trött som jag vet inte vad.. var ju nå galt vad det blåste i natt!! eller nja var väll mer störm.. ligger massa talltoppar här utanför nu.. tur ingen gjorde en sällskap i sängen.. då hade jag bokstavligen skitit ner mig!!! ;)

I dag bär det av med lille ssyster på melladagsrea på valbo köpcentrum! :)
så skit på er och ha en bra dag!! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback