Even if it hurts, you must always smile!

Har varit hos Jennie och jack.. där vi fick pizza och fika!
Även när vi var där jag fick samtalet om g-moromor..
Men då tänkte jag, att vi har sett det komma, att det är det hon velat i så många år!
Så tänkte att för hennes skull är jag glad..
Men syster åkte på hockey och pappa åkte på möte på smk gävle..
när jag klav ensam innanför dörren.. det var då det dök upp i skallen..
att shiit.. nu händer det verkligen!!
och då bröt jag ihop...
och jag får inte tag på jonas heller..

Men jag ska bädda ner mig och kolla på lite stefan och krister nu så kanske jag kan släppa det lite.
ett tag iaf!

det känns dumt att jag inte vill tänka på det.. men vad gör man??
aldrig vartit med om nå sånthär förr...

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback