ÄNTLIGEN!!

är nu klar med mitt tal!! :)
hoppas bara klassen kommer förstå sig på allt med motorer och bensin åå.. jaja ;)
det återstår att se.. men tror inte att jag komemr kulla hålla talet i 10 minuter.. för när jag pratar om saker jag kan bara häver jag ur mig..
men det känna bra inför det iallafall! :)

nu ska jäg bädda ner mig å kolla film åå käka mandariner!!
för nu blire att ge fan i godiset på vardagar på allavar!!
hoppas jag håller det den här gången bara! ;)
hahaha.. ska försöka ut å gå mer också.. men snart åker mig bil in i garaget så då glöms väll det bort på en gång också! ... om jag känner mig själv rätt..

Och jonas skulle med mig ut å gå.. frågar han säkert 3 ggr i veckan.. men då ska han till garaget eller går och gymmar ist.. snäll pojk!!
kanske kan dra med syster ut ist.. men det får man ju se hur det blir!

håll tummarna för mig!! ;)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback