äntligen!!

ligger i sängen hemma nu och har pracis tvättat av mig sminket och ska dra på mig pjamasen!
blev en bra jul ändå!! :D
hade skitkul.. fick simpla inte nå överdrivna presenter!! precis som jag vill ha det :)
fick bla pengar, så i morgon ska jag dra med mig mamma så ska jag äntligen införskaffa mig ny mobil!! :D

fick även bösta presenten av lillesyster i år!! skitfint armband med typ "plocksaker" hon köpp på sidan och satt ihop själv. Det är en bubbla, för folkracen och att jag älskar vw. Så är det en sax, för att jag alltid velat bli frisör och håller på att utbildar mig till de. Så är det en vädur, för det är mitt stjärntecken. så en nyckel! är en sak som fattas också som inte henn komma, typ en kockmössa eller om det var en cupcake, för att jag älskar att vara i köket å stöka! :)



Fick även denna grymma "mobilficka" av jennie och jack! (bor och hans mamma)
och det är ju passande för jag ska köpa tele i morgon!


fick en massa andra saker också, som jag tyclte skitmycket om!
men armbandet från syster blev liksom pricken över I:et!!
tack sötaste syster! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback