trött och ont!

sovit skitbra i natt!
så har jog sovit hos jonas.. så när han gick så tänkte jag att jag skulle få sova länge i dag..
för hemma har ju pappa semester så han är uppe och stökar där hemma :P
men nej då!
kl 8 så kommer dom och klipper gräset här utanför!!
och kan så klart inte somna om -.-
skit..
så gick jag utt i stället skitstel i nacken och axlar.. sen ont i ryggen som F*N..

menmen.. nu är jag uppe iaf.. ska greja frukost.. sen i dag ska jag hjälpa syster min lite..
sen när jonas slutar så ska vi lasta pärlan min och dra henne till garaget! :)
hon lär svettsas lite!
riktade upp det mästa i går..
men det är dubbla bakskärmar.. och dom blev intrykta.. inte det lättaste att rikta på en 1600 ;)
men efter mycket om och men så gick det!
lyckades även få bort all kalksten från gotland.. så hon ska bättras på och målas lite ;)
och förhoppningsvis träna på lördag! :D

redan taggad inför skutskär! ska bli så jävla kul!!
alltid vela kört den barnan! :D

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback