Miss lonely!

gick hem till mamma och kollade på film..
det blev: min låssasfru eller vad den heter ;)
skit rolig!! :)

men nu sitter jag här i min ensamhet igen!
fast det är tok SKÖNT! fast saknar min jonas! <3
ska nog knäppa på en film och mysa ner mig under täcket! :)

btw.. kom på en sak.. jag kommer nog vara i tidningen snart! ;)
hahaha.. ver nån som röck tag i mej på stan.. så presenterade hon sig.. kommer inte ihåg om det var gd eller arbetabladet!
så frågade hon om hon fick ställa fråga och greja!
så skulle dom ta kort och massa sånt... :p
haha.. man är ju en kändis!! ;D
eller också så var det inte så ;)

nej.. godnatt med er!

Kommentarer
Enander

Svaren på min verktygstävling är uppe på bloggen nu =) och ni som hade rätt har blitt länkade !!



Blogg: http://enaander.blogg.se/
2011-08-27 @ 19:21:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback