full rulle! =)

I dag har det verkligen varit full rulle.. först skola..
sen stan en sväng med älskade jossan! så kom jonas och åt med oss!
sen stack han till bollnäs..
skulle ha åkte med familjen till stugan i helgen å snikrat och fixa men jag kände att orken inte fanns!
så stannar hemma i helgen och bäddar ner mig1 tror jag börjar bli sjuk..
för i morse ville jag bara lägga mig igen.. jag sover inge bra på nätterna och har konastant ont i huvudet..
inte bombont.. men det är obehaglit!

iallafall.. på stan köpte jag en jacka, en tjocktröja, ett par känger och en bh! :)
så gick vi in på åhlens.. stavning? aja.. då finns dt en hylla med en massa cars 2 grejer! :)
tänkte köpa en radiostyrd bergan till jack.. men tar det mer mot jul! den kostade lite ;)
iställer köpte jag blixten och bärgan kalsonger och en badponcho (stavning).. hoppas ni fatta vad jag mena..
typ en handduk med ett hål mitt i för huvidet med en luva.. med blixten ofc! :)

ne nu ska jag greja lite käk och sen bädda ner mig för resten av kvällen!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback