Bara en massa skit!

haha.. bokstavligen.. från tävlingen i går (skutskär):
pyrets motor rasade på morgonen.. så sa att hon fick dela med mig ist.. och visst ville hon de!
I första för mig understyrde det som AS! hände inget alls när jag vred på ratten!
pyret slutade som tvåa eller om det var trea..
i andra för mig låg jag tvåa i två varv så fick jag fetaste understurningen igen i u svänden.. där det även var snorhalt..
iallafall körde jag nå grönjävligt bra det heatet.. även fast jag skutade som fyra blev jag skit nöja..
pyter slutade som etta..
och i tredje så missade jag starten och kom som fyra iväg.. så hade dom nyss vattna så rutan blev ju tokskitig.. såg inte ut nån stans.. så skulle jag slå på torkarna så fulka dom inte! :o
och pyret slutade som trea sista heatet.
så efter mållinjen typ 3 meter efter.. då rasade motorn! ;)
haha..
lär ha nytt block och renoveringssats!
men vi har bara väntat på att det skulle hända också! ;)
men jag är lika glad för de! ;D

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback