vill vara en av dom.

det här kommer säkert låta jätte deppigt. men nu är jag verkliger deppig!

Önskar att jag konde vara en av dom med pengar.. dom som kör folkrace typ varannan helg!
som har råd med det! fatta vad bra dom blir och köra.. visst jag är ju inte as kass och köra..
men om man kollar på dom som kör varje helg så hinner jag nog inte ikapp..
visst jag kan träna hur mycket jag vill.. det ända jag behöver ha betalt är bensin.. det räcker ju pengarna till! men typ 2 hundra till bensin. på en träning..
men på tävling går det ju en 2 tusen!
och sitta och snurra på en barna själv. det är inte samma träning som att köra tävling och ha motstånd.. så man pressar sig själv..

fast nu ska vi börja ta tid när jag tränar!
då har lag lite att slå iallafall.. kul och se hur man förbättras..
det syns bara på de pappa har filmat varje träning! :)

så, så deppigt blev det inte ändå.. men tycker det är tråkigt.. blir lixom en annan späning att köra tävling också.. LÄNGTAR!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback