söndag!

vaknade HALV 8 i morse och var DÖ pigg! somnar skit tidigt på kvällarna.. vad har hänt? -.^

Jag och mickis har tittat lite på one tre hill..
Snart ska vi gå hem till mamma en snabbis! :)
Mickis skulle gå in och duscha håret nyss.. så kom hon inspringandes till mig och sa.. skynda du måsta se!
Så gick jag till vardagsrummet. då sitter pappa och sover i fotöljen och jack har gått och satt sig i hans knä, och kollar på tele tubbis. så kollar han på oss och sätter fingret för munnen och säger.- SSH!

skulle precis ta kort men då vaknade pappa :P
haha.. too bad. annars hade ni fått sett så söt han är när han sover.. xD

vissa har ju sina sätt att göra sig berömd..
min kära syster visade den här för mig..

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback