sjuk men glad! :)

jupp.. stannar hemma och vilar en dag nu, sen får jag ta igen mig på helgen! :)
Men jack kommer hem hit i dag!
Och jag har anmält mig till fr festivalen i storvik! :)
Happyface! :D
Är bara 2 månader kvar.. och bilen ska rostlagas och framvagnen riktas! :)
nu väntar jag bara på att man kan dra upp bilen och att tomas ska komma hem i från ungern?
Där han är och kör rally, om jag inte minns helt fel..
Och jonas fick det fina jobbet att laga rost.. haha.. pappa och han hade sönder våran svets så jonas får greja den på jobbet eller dra upp den till bollnäs ;)
mohaha.. gud vad lat jag känner mig.. ända jag ska göra på den innan start är att måla :P
Och har inte en blekaste aning om vilka färger.. antingen  blå-vit, svart-rosa eller ja.. jag vet inte!

uah vad jag är rastlös.. vill göra nå. men har ont i kroppen så alternativet är datan eller tv:n..
aja.. buss och kran

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback