ooh yess.. jag lever!

ja.. jag bar mig ju iväg till bollnäs i fredags.. kommer dit. så fungerar inte interner och datan deras hade kolapsat!
men det var ändå ganska skönt att vara utan dator.. annars känner man ett beroende att kolla hela tiden.. så i helgen har jag VERKLIGEN fått vila ut riktigt! :)
jonas har skruvat som en tok och jag legat nerbäddad i sängen!
Fick även köra min bil lite där på gården och det bev lite spår där.. hihi.. gasglad liten pillan! Check! :D

Har även varit i skalan i dag!
och woohoo.. bageriprov i morgon.. på min födelse dag! uuha..
bara bita ihop..
och nu håller man på att bakar för fulla muggar inför morgondagen!

tiihii.. även en massa hemlisar och tok på G..
Men ni får inget veta förän slutet på månaden!

så buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback