lördag!

hittils i dag har jag.
bakat päronpaj med jack. sjukt gott! :)
sen skulle vi till dollarstore. men blev inget av med det.. pappas bil började gå på 3 cylindrar och outtrade och small.. så kom vi fram till att det förmodligen är spridarna som är trasig så den får inge bensin!
Och det SÖÖÖÖG!
Så kom tillslut till farmor och farfar iaf.. så då grejade vi lite där..
så var jag ner till min bil! <3
satt i den för första gången på 1000 år.. känns det som!
men inte mycket snö kvar som ska bort..
Ska nog försöka få upp den tills nästa helg så vi kan ta upp den till bollnäs och rostlaga! :D
jag LÄNGTAR SÅ JAG KAN DÖÖÖÖ NU!!
nu vill jag ha den 28 maj.. så det får bli festival på berget.. så gasfoten får jobba lite! :D
Och i år.. ska jag inte skada mig och jag ska Vara bland tre bästa i mål varje heat.. för nu ska det åkas final.. är redan taggad.. ocg det är 2 månader kvar! ;)
It's feels GOOD!  haha.. blir nästan aldeles till mig bara jag tänker på det!
sitta på plattan. och grönlampan tänds.. så skönt, bilen sätter sig och det bär i väg.. i med 2an och sen bara försvinnen ALLT! man blir likson en med bilen.. bättre än kärlek! :)




it's good to be back..
I feel happy again..


Kommentarer
Enander - Med Kärlek till Folkrace

Haha däcken ser ut o sitta bra på den randiga ;) Hehe vart ska du köra nånstans den 28onde ?? :) Sjukt gassugen jag med nu!!!



Blogg: http://enaander.blogg.se/
2011-04-04 @ 17:15:40
pillson

däcken sitter bra! dom som ligger på sidan skulle hålla fast perssäningen.. men den flög iväg ändå ;)

det blir festivalen i storvik 28-29de maj!

Skönt nu när det drar igång!



Blogg: http://pillson.blogg.se/
2011-04-05 @ 09:38:32
Enander - Med Kärlek till Folkrace

Haha jaha, såg helt fel xD

Okej va gött, längtar med nu!! Min första blir nog skenefestivalen 4 juni, om jag inte lyckas fjäska med pappa så det blir nåt innan dess ;)



Blogg: http://enaander.blogg.se/
2011-04-05 @ 17:15:59




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback